فناوري و تكنولوژي فناوري و تكنولوژي .

فناوري و تكنولوژي

جديدترين گوشي آيفون با 3 دوربين

چند وقتي مي‌شود كه دوربين دوتايي به بخشي از ويژگي گوشي‌هاي پرچم‌دار سال تبديل شده است. در همين حال، شنيدن دوربين سه‌تايي گوشي هوآوي P20 فضا را براي عاشقان عكاسي و دنياي تكنولوژي جالب‌تر مي‌كند. در همين راستا، گزارشي از منابع تايواني منتشر شده كه از دوربين سه‌تايي آيفون ۲۰۱۹ خبر مي‌دهد.

بازار گوشي‌هاي پرچم‌دار به لطف دوربين دوتايي داغ‌‌تر از هميشه شده و شركت‌هايي مثل اپل، سامسونگ، هوآوي و ال‌جي به اين سمت و سو كشيده شده‌اند. درحقيقت با اقدامي كه از سوي اين شركت‌هاي نام‌دار و مدعي در دنياي تكنولوژي صورت گرفته، ديگر شاهد عرضه گوشي پرچم‌دار با دوربين پشتي تك‌لنز نيستيم. هنوز چيزي از اين ترند داغ نگذشته كه هوآوي و اپل يك قدم فراتر رفته‌اند و مي‌خواهند گوشي‌هاي جديدشان را به دوربين سه‌تايي مجهز كنند.

در گزارش‌هاي اخير گفته شده كه دوربين سه‌تايي هوآوي احتمالا مي‌تواند تصاويري با حداكثر رزولوشن ۴۰ مگاپيكسل ثبت كنند. احتمالا بيشتر كاربران به ثبت تصاوير با اين دقت تصوير نيازي ندارند و رزولوشن تصاوير را با دقت كم‌تر تنظيم مي‌كنند. هنوز به‌طور قطعي مشخص نيست كه آيا جديترين گوشي اپل به اين فناوري مجهز مي‌شود و اگر چنين شايعه‌اي درست از آب درآيد، در رقابت با گوشي جديد هوآوي ظاهر مي‌شود. تا روشن شدن اين موضوع بايد منتظر خبرهاي بيشتري باشيم.

منبع: آيفون ۲۰۱۹ احتمالا دوربين سه‌تايي خواهد داشت


برچسب: گوشي آيفون، گوشي اپل، جديدترين گوشي اپل، گوشي جديد اپل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۶:۰۲ توسط:austin موضوع: